domingo, 18 de abril de 2010

DISTRIOFI UVIGO BASKET 52 - GARCOTRANS 44


Esto fué lo que nos costó ganar este partido, siempre trabado y con distancias cortas (salvo una vez que logramos en la segunda parte en la que llegamos a ganar de 10). Una férrea defensa de ellos, innumerables rebotes en defensa y ataque y los balones a su número 15 (para mí lo más parecido en esta liga a Rubio -aparte del pívot de la Amenaza, Rubén, si no me equivoco con el nombre-, a ver cuándo puedo ver un enfrentamiento entre los dos), y el poco acierto en los tiros hizo que en la primera parte fuéramos tres abajo (22-19), gracias sobre todo a Ernesto y a Tono en ataque. En la segunda el despertar de Gonzalo. En la segunda parte, gracias a unos buenos minutos del quinteto Marcos, Tono, Alberto "intensidad defensiva", Ovidio y Gonzalo logramos alcanzar la máxima ventaja a favor, pero la entrada de Suso "empanada-man" - hoy no era mi día, ni muchos otros tampoco... -, que le pone voluntad pero eso sólo sirve pa pedir -"dami algooo"-, hizo que volviéramos a colocarnos sólo tres arriba, a pesar de los improbos esfuerzos de Luis Muñoz y todos los demás. Providencial la entrada de Gonzalo y Ernesto, que cerrando mejor el rebote defensivo y yendo más rápido hacia arriba hizo que mantuviéramos la ventaja y lográramos ganar por la diferencia final.
Mención de honor para Óscar, que a pesar de estar aún jorobado del dedo vino para dirigir y poner un poco de orden en el equipo. Muy acertado en los cambios, supo darnos descanso a todos y acertar siempre con el quinteto en pista...

6 comentarios:

Pablo Rey dijo...

Enhorabuena por el triunfo.
Esto ya implica, evidentemente y sin ningún género de dudas, que la semana que viene podéis bajar los brazos...
¿A qué casi cuela? Je, je,... Nos veremos y que gane el mejor.
Y un huevillo! Que gane Amenaza... los tópicos para otro.
Saludos!

Anónimo dijo...

Agradécese, Pablo; vós tampouco o fixestes mal nesta fin de semana dobre.
Pois si, 'case' atinaches coa túa proposta... pero se vós estades a dúas victorias do campionato, nós estamos a dúas victorias do 4º posto, que aínda que é un obxectivo moito máis modesto, non é menos ilusionante (habituados como estabamos a situarnos na zona 'abdominal' da táboa).

E, agora, tócame intentalo a min: que tal se, por primeira vez, só vos presentades unha parte do equipo (poñamos, 5) á próxima xornada? Ata o de agora SEMPRE vos presentastes TODOS para xogar contra nós, digo eu que, por unha vez, non facía falta que os vosos americanos viñesen xogar (con tanta cinsa pola estratosfera ó mellor non teñen avión ;-)
Saudiña.
Xandre

Lebrón rima con ... dijo...

Iso.
E se pode ser, que tampoco veña a xogar Cibrán (nin Rubén, nin Kaki, nin etc.etc.etc)...

Pablo Rey dijo...

A ver se non se cumpren os teus desexos Xandre e podemos estar algúns máis, cousa da que non teño nin idea a día de hoxe. A semán pasada contra Cacique nos faltaron tres titulares (Cibrán, Javi e Kaki)ademáis de Gonzalo e Richi.

A verdade é que nos costou un huevo e a metade do outro poder gañar a un Cacique que tivo ó seu base e ó seu aleiro nº 10 xogando a un nivel flipante. Estivemos todo o partido por riba, pero con Cacique nunha marxe de entre 1 e 7 puntos todo o rato. Tiveron faltando uns 40 segundos un triple do base para empatar.

Anónimo dijo...

hola soy balbino y el partido del finde se jugara el sabado en valladares sur y...es coña,suerte y ke gane er meho!Os toca perder,por akella regla que se aprobo el año pasado,no se si os akordais,si,hombre,la ke dice que los ekipos cuyo nombre empieza con "D",pueden escoger una jornada al año para ke su rival se deje ganar...-ELEGIMOS ESTA JORNADA-):_)

Anónimo dijo...

Pois que non sexa por falta de xogadores titulares, Pablo, que así, se gañamos, o mérito será supermegahiperenorme...

Non me sorprende o que contas do voso partido contra Cacique, son un equipo moi equilibrado e non é doado xogar contra eles (nós, este ano, gañamos a ida por un punto e perdemos a volta por dous; máis igualdade imposible).
Por iso precisamente, ó ter perdido o basketaverage contra Cacique, non nos queda outra que gañar o sábado si ou si.
Xandre